tisdag 9 september 2014

Höst och bollar i luften!

Tiden går snabbt och sommaren ligger bakom redan! Det var en härlig sommar och det kan man leva på ett tag tycker jag! Vi fortsätter med träningen i trädgården men det börjar bli lite mörkt nu. Men planen är att fortsätta över vintern också. Jag samarbetar lite med caveman i Höllviken med start nyligen och vi kan fortsätta träna i ladan över vintern! Det blir spännande med nya övningar och redskap! Jag kommer också att hålla ett pass i veckan på caveman, vilket blir kul. Lite nya människor att möta och blandning av tjejer och killar. Min fantasi att bygga pass sätts också på prov:)! 

Med min egen träning går det också bra tycker jag och jag fortsätter att utvecklas! Både i styrka och kondition. Jag sprang  midnattsloppet i lördags på bästa tiden hittills, 49:27. Det känns så himla bra och jag är nöjd! Det häftiga är att när jag tänkter tillbaka på loppet så tror jag att jag skulle kunna pressa tiden något lite till. Så planen nu är att börja springa med klocka lite då och då och känna in ett bra tempo! 
Styrkemässigt går det bra och jag tycker mig kunna känna och se förändring. Bland annat genom bilder jag tar, som kan tyckas lite löjligt i stunden men kul att titta tillbaka på! Det är peppande att se förändring, plus att man glömmer snabbt! 
Här är förändring sen innan sommaren och nu: 
Kan ju se viss skillnad på rumpan:)! 

Jag har också hunnit med att skaffa mig en ny cykel, snabb och snygg. Så den ska jag köra Malmö velo Classic med på lördag! 
Det ser jag fram emot och hoppas att det varma september-vädret håller i sig! 

Jag ska också på ett spännande möte angående löpträning/ coachning och försäljning av skor. Det ska blir spännande och roligt att utveckla den biten! 
Emellanåt har jag så mycket tankar och ideer om allt möjligt och det är kul att vissa av dom sätts i verket! Som detta till exempel! 

Jag tror att det kommer bli en rolig höst med mycket jobb och mycket träning! Det känns i kroppen när det är roliga saker på gång. Och det bästa av allt är att man är med och skapar det själv! 
Efter midnattsloppet!!

In action på crossfit, det bästa bästa jag tränat någonsin! 

Nu är det dags att sätta ihop morgondagens träning och en god natts sömn på det✌️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar