fredag 1 augusti 2014

Getting stronger....

Ny månad och nya utmaningar!! Startade augusti med ett grymt bra crossfit pass och gjorde mina första korrekta toes to bar!! Har inte gjort en enda innan och drämde till med ca 25 stycken idag!! Alltså, getting stronger! Inte mycket som slår den känslan!! Bara att kriga vidare! 
Det var ett tag sen det uppdaterades här, närmare bestämt två månader. Sist var det ett cykellopp och nu är det dags igen. Min ambition var att cykla lite mer innan detta loppet, men det har bara blivit några rundor till och från jobb. Jag har hunnit glömma hur jobbigt det var med 125 km sist. Imorgon är det dags för 110 km. Denna gången med sällskap, så det ska bli kul! ( tycker jag just nu i alla fall). Lite sliten i benen efter tuffa pass i veckan, men jag får ta en lugn dag och äta bra så ska det nog gå bra! 
För övrigt har det gått nästan en hel sommar och vi har kämpat på bra med passen i trädgården! Ca 20 pass har det blivit och alla blir bättre och starkare hela tiden, häftigt! 
Det har varit många varma träningspass men riktigt härliga! 
Nu är det dags att börja fundera på hur det ska bli med träningspassen till hösten och jag har lite planer på hur... Även en del andra planer med företaget och hur jag kan utveckla lite till:)! 
Bakningen har legat lite på vila, ingen riktigt inspiration men det kommer nog igång snart igen! 
Det blev en vecka i Spanien med familjen och där fick jag till några härliga löppass längs stranden och en del stigning också!  Alltså har detta varit en härlig träningssemester och det känns riktigt bra! 
Löprunda i Calpe 
En hel del handstående träning och det blir bättre och bättre! 
Här kämpas det på trädgården💪
Även de små kämpar på! 
Som sagt, dags för ett lopp igen! Vombsjön runt imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar