måndag 19 maj 2014

Det blir som det blir...


Idag är det den sista dagen på mitt 34-åriga år.... Jag hade tänkt mig att baka lite, träna lite, städa lite, vara på kalvinknatet med barnen... Men det blev inte riktigt så! 
Sitter just nu på sjukhuset med dottern som fick halsfluss i helgen, men nu helt plötsligt något med magen och inlagd för tillfället... Med städningen gick det lagom bra och med bakningen likaså. Gjorde en morotskaka som jag gjort många gånger innan, svår att misslyckas med, men blev nog inte så bra idag... Provade att göra macarons med sötningsmedel istället för socker, bara för att testa... Blev absolut inte bra, men man kanske skulle fixa till receptet något...
Kalvinknatet blev det såklart inte heller... Sonen fick åka med kompisar dit och vi till sjukan... Maken är bortrest, det slår sällan fel när någon är sjuk! Så kallt konstaterande: det blir som det blir... 

Jag frågade Isabelle om hon sjunger för mig imorgon om vi vaknar på sjukhuset och det blir här som jag fyller 35 och det lovade hon att göra:)!! 

Så då är det bara till att vänta och se vad som händer härnäst! 

Krya på dig mitt lilla hjärta❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar